Les instal·lacions del Centre d’Equitació Torredembarra acullen la Final de la Copa Catalana de Salt d’Obstacles 2026. La competició estarà oberta tant als classificats que compleixin els requisits per la final de la Copa Catalana com a participants que no estiguin classificats i que nomès optin a la prova del dia. Hi haurà proves de 0,20-0,40-0,60-0,80-0,90-1,00-1,10-1,20-1,30 m tots dos dies.
El jurat de camp el presidirà Griselda Cristofol acompanyada com a vocals per Leonor Brozgol i Victor Martínez. El delegat de la FCH serà Roberto Ruiz. El disseny dels recorreguts serà de Guifré Sirvent.
El C.O. posa a la disposició dels competidors boxes que s’han de reservar previament al club per mail (administraciocet@tinet.cat). Els boxes tenen llit de palla inclós i la reserva ha d’estar feta i pagada abans del 20 d’Octubre. Preu del box 115€
INFORMACIÓ:
- Avanç de Programa CST1*
- Admesos CST1*
- Horaris Provisionals de Proves-Dissabte V2
- Informació, horaris, ordres de sortida i resultats
COPA CATALANA:
- Normativa Copa Catalana FCH
- Classificats per la Final de la Copa Catalana – Ranking FCH. Classifiquen els binomis amb mínim 3 resultats


Comentarios recientes